Tällä viikolla oon nauttinu monien kivojen ja ihanien ihmisten seurasta. Alotin sen oikeestaan jo vappuna. Sillon vissiin kuuluu ihan asiaanki olla sosiaalinen. Ja mä olin. Sunnuntaina vielä kahvittelin Helsingissä ja kävin kaverin kanssa kevään viimosessa Pop-messussa Töölössä. Oli jotenki kiva veisata täpöllä uudelleen sovitettuja virsiä täydessä kirkossa.

Maanantaina olin työsosiaalinen ja illalla käppäilin vielä siskon kanssa palstalla ja kangaskaupassa. Ja istuin puhelimessa parvekkeella.

Tiistaina töitten jälkeen matkasin taas Helsinkiin ja istuin iltapalalla vaihtamassa viimosia juoruja lähetystyötunnelmissa.

Keskiviikkona nautiskelin Agricola-messusta, hyvästä seurasta ja kivasta musiikista melkeen puolille öin. Ja söin palan sacher-kakkua.

Torstaina juna vei taas Helsinkiin (seutulippu on pop) ja mentiin kaverin kanssa parsaviikoille syömään härän noisetit, parsaa ja paistettuja uusia perunoita. Ja jälkkärit päälle. Ihan tosi hyvää. Ja huippu seuraa. Ja komeet näkymät toisen hotellihuoneen parvekkeelta :)

Tänään lähden moikkaamaan kummityttöä ja kummitytön äitiä. Ja viikonlopun oon muuten vaan sosiaalinen perheen kanssa.

Jatkoa seuraa ens viikolla. Tykkään näistä!!