Vietinpä viiden päivän kylpyläloman Tallinnassa. Tosin en ollu kertaakaa lillumassa altaassa. Eiku kerran olin. Yrttiporekylvyssä 15 minuuttia. Se oli kivan tuntusta, ja nyt mun biksut haisee männylle ja eukalyptukselle. Pyysin jotain piristävää yrttiä, koska kylpy oli jo 8.30 aamulla. Huh. Lomalla. Mutta mukava kylpy se oli :)

Kylpylälomalla Tallinnassa tapasin miljoona suomalaista eläkeläistä. Jo menomatkalla laivassa joku kommentoi, että ne on ne eläkeläiset, joilla on tollanen kauhee kiire. Mä yritin olla kiirehtimättä. Vaikka se vähän kuuluuki mun perusluonteeseeni. Mutta loman tavote oli ottaa rennosti. Löhöillä ja nähdä vähän nähtävyyksiä. Ja niitähän me vähän nähtiinki. Kierrettiin tietysti vanhaa kaupunkia, mutta nähtiin myös Kadriorgin puisto ja palatsin ulkoseinät, Maarjamäen huvilan ulkoseinät (molemmissa on sisällä museo, ja me oltiin maanantaina liikkeellä), Tallinna cityn ja kylpylän välinen ranta, Piritan luostarin rauniot, muutama tallinnalainen bussi sisäpuolelta, lipuntarkastajat, purjehduskilpailut, paljon Tallinnasta lähteviä ja sinne tulevia laivoja sekä kauppakeskus ja siellä oleva kirjakauppakahvila. Ihana. Tänneki heti sellanen!

Hoidoissakin olin. Muissaki ku yrttiporekylvyssä. Makoilin hieronnoissa, nukuin hyvät aamupäiväunet suolahuoneessa, uitin sekä jalat että kädet parafiinissa, leikkautin tukkamallin taas kohilleen ja nautiskelin (?) kasvohoidosta. Se vähän sattu aina välillä, mutta eikö kauneuden eteen vähän kuulukin kärsiä?

Yleisesti tykkäsin. Oli kivaa. Oli kaunis auringonlasku joka ilta ja näki uuden telkkariohjelman ku huoneessa näky Suomen ykkönen ja kakkonen :)