Tää viikko on ollu kiva viikko. Oon saanu sylitellä ja halailla kummityttöä ja sanoa, että nähään taas ens viikolla. Oon myös päässy toteuttamaan sisustus-minääni ja töpöttelemään omenankukkia seinälle.

Töissäkin on ollu kivaa. Oon naureskellu nuorten kanssa, avustanu kioskissa rehkivää apparia, seonnu kassan laskemisessa ja lounastanu pitkästä aikaa työparin kanssa. Pizzalla tietty käytiin. Nii me tosi usein.

Oon kans tällä viikolla mutustanu sen ihanan vadelmapiirakan palan vaniljakastikkeella Kulmiksessa ja kuunnellu korva tarkkana kun toinen kerto elämänsä miehestä, jonka oli ihan kuitenki sattumalta löytäny. Ja oon istunu ja kävelly ja laulanu Agricolamessussa, jossa oliki tosi paljon väkeä ja Ylen kameramiäs ja kaikkee. Sain myös ylläri-iltapalana yrttivoipatonkia Greyn anatomialla höystettynä. Ja kutsun iltateelle siskon luo. Samalla juttelemaan toisen siskon kanssa puhelimessa postipaketin kulusta, Dieetit vaihtoon -ohjelmasta ja vähän muustaki.

Huomenna ois vapaapäivä. Ja lauantaina ja sunnuntainaki. Sitte on lomaviikko. Odotettu syyslomaviikko.