.. minkähän takia sitä ostaa niin paljon ruokaa ja sitte ahtaa sen kaiken herkun mahaansa eikä malta lopettaa kesken? Mutta tosi hyvää oli kyllä. Nam.

.. ollaankohan me koskaan siskon kanssa vietetty yhtä paljon laatuaikaa putkeen? Ihan kaksistaan? Oli kivaa :)

.. kukahan ehtis ja jaksais ja haluais käydä mun kanssa kävelylenkeillä? Ulkoilu vois olla kivaa. Mut ei yksin.

.. miksiköhän en oo ennen tajunnu, että kun laittaa piparkakkutaikinaa edam-juustosiivulle ja taittaa sen siivun kahtia ja taputtelee kiinni, tulee ihan sikkehyvä juusto-piparitaikinasandwich? Ihan hyvää tulee myös valmiilla piparkakulla.

.. miksiköhän meiän taloyhtiöön ei oo sillon 41 vuotta sitte rakennettu parkkiruutujen sijaan parkkikatoksia? Mielellään kaikille halukkaille autoilijoille. Puolen metrin lumikinos auton päällä on aika paljon.

.. minkähän takia en lähteny tänään töihin ulkoiluhousuissa vaan uusissa pillifarkuissa? Ulkoiluhousut ois voinu olla parempi vaihtoehto lumihangessa.

.. onkohan viime joulun joulupukki hokannu, kuinka tarpeellinen se autolumilapio onkaan? Erityisesti kerrostaloasujalle, joka ei osaa muuten varautua kinoksiin.

.. mahtaakohan mun Strömsö-talohaave ikinä toteutua? Sisko löysi netistä jo hyviä vaihtoehtoja. Pohjanmaalla ne ois kuulema vähän halvempia. Ja sitte se käski ryhtyä aktiivisempaan aasinmetsästykseen.

.. millonkahan postimiäs pudottaa mun postiluukustani siskon polttarikuvat? Entä ne joulukortit, jotka tilasin tänään, Ifolorin mukaan viimesenä mahdollisena päivänä?

.. miksiköhän en keksiny hyvää joulukortti-ideaa aiemmin ku perjantaina junassa menomatkalla Pohjanmaalle? Tai enhän mä sitä sillonkaa keksiny, vaan ystävähän sen keksi.

.. miksiköhän just ku mä ottaisin joulukorttikuvia lumihangessa, taivaalta tulee ihan tosi paljon märkää lunta? Tykkäsin kyllä, ku partsilleki oli tullu pieni kinos.

.. millonkahan juhlamekko edistyy? Tai valmistuu? Se ei oo antanu kuulua ittestään.

.. kuulostankohan mä tosi negatiiviselta? En haluis :)