Tänään oon tykänny kielojen tuoksusta työpaikan pihalla. Oon lisäks hämmentyny kaupan kotiruokatiskillä, kun valikoimassa ei ollukkaa ennalta suunniteltuja broiskuvartaita. Ostin lihapullia ja kasvispihvin + jälkkäribanaanin. Oon myös tuskaillu työpöydän ääressä kun työt ei edisty tai nappaa, vaikka oikeestaan kauheesti ei ollu enää tekemistä. Paitsi sitte tajusin, että puolivuotisraportti pitäs olla ylihuomenna illalla esimiehellä. Teen sitä ehkä tänään illalla tai huomenna. Sähköposti on hyvä paikka säilöä kaikkea kotiin siirrettävää työtehtävää. Tänään läksin töistä kiireellä ja kiukkusena deadlinet takaraivossa jyskyttäen ja melkeen törmäsin fillarillani kadulla palloa potkiviin teineihin. Tai niitten palloon. Mumisin mennessäni jotain kotipihasta ja viereisestä kentästä ja jatkoin puuskuttamista ylämäessä.

Tänään kävin ystäväisen kanssa puolentoista tunnin lenkillä ja oon siitä ihan tosi tyytyväinen. Parasta on, että oltiin sovittu se lenkki ja mun oli pakko lähteä töistä pois. Huippua on myös, että arska paistaa, mut ei oo liian kuuma lenkkeilyyn. Ja että kaikki nätit kukat tuoksuu lenkkipolkujen varressa. Oli myös mukava löytää ittensä sieltä, missä ei tienny olevansa ja tutkailla vanhaa asuntomessualuetta vuodelta nakki ja makkara. Ja haistella jonkun grilli(makkara)tuoksuja. Nyt meen suihkuun ja syön ja suuntaan vielä palstalle niittämään heinää. Se kasvaa ihan älytöntä vauhtia ku vuorotellen sataa ja paistaa!