Eilen oli jännittävä päivä. Aamupäivällä puhelin soi, ja joku tarjoutui ostamaan mun auton. Tai ainakin koeajamaan ja kattomaan sitä. Auto on ollu myynnissä netissä kohta kuukauden, ja eilinen soitto oli ensimmäinen oikee yhteydenotto. Yks aikasempikin on tullu, mutta se oli joku huijari. Ois halunnu auton lisäksi sijotusneuvoja ja tarjos mulle 30 prossaa voitoista. Tai jotain sinne päin. Viesti oli niin pitkä ja englanniksi, etten jaksanu ihan täysiä paneutua. Mutta nyt siis sovittiin auton koeajo täksi päiväksi.

Illalla mentiin tanssitunnille. Se oli siksi jännittävää, että en oo koskaan ennen ollu tanssitunnilla. Nyt vielä oli julkkisope liidaamassa porukkaa. Ja mä päädyin jopa ottamaan pari askelta open parina. Hui! Mutta tanssiminen oli kivaa. Se on meiän uus (projektiluonteinen) harrastus. Se jatkuu vielä neljänä maanantaina joka toinen viikko. Tarkotuksena on tulla mestaritanssijoiksi :)

Ja vielä illemmalla kotona, leffan, poppareitten ja karkkipussin jälkeen, aloin miettiä autoa uudestaan. Että mikäs se nyt oli se syy siihen myymiseen. Että kun olin aiemmin ajatellu, että ajan autoni lähestulkoon loppuun. Tai ainaki vielä muutaman vuoden ajan. Että tiiän, ettei siitä saa sitte enää mitään suuria summia. Mutta kun se on hyvä auto. Sillä on merkkinsä puolesta vaarana saada paljon vikoja itteensä, mutta vielä niitä ei oo tullu. Tänä kesänä hajos ilmastointi, mutta niin se tapaa hajota hienommistaki autoista. Kohta pitää varmaan vaihtaa se pelottava jakopään hihna, ku edellisestä vaihdosta on niin pitkä aika. Ja kaikkea. Mutta mä tykkään mun autosta. Enpäs luovukaan siitä. Soitin aamulla ostajalle, että pidän näin hyvän auton kyllä itte. Että kiitos mielenkiinnosta :)