Oon juhlinu ystävän valmistujaisia ja nautiskellu olostani. Oon käyny vanhalla koululla viiden vuoden tauon jälkeen ja moikkaillu vanhoja opettajia. Oon syöny juhlalounasta Hesellä ja nauranu enempi ku taas hetkeen. Oon päässy juomaan aina vaan lisää glögiä ja istuskelemaan puolituttujen kanssa. Ja tavannut henkilön, jonka blogia oon seurannu jo jonkun aikaa. Kiva perjantai.

Myös lauantai on ollu kiva. Oon nukkunu myöhälle ja maannu sen jälkeen reilut kaks tuntia sängyllä lukemassa. Oon hoitanu viimosen joululahjan kauppakeskuksesta kotiin. Oon suunnitellu ens viikon ruuat ennen joulureisua, hakenu ne kaupasta (mitään ei jääny, vaikka kauppalista unohtu kotiin) ja tehnyki ne. Oon kokeillu ihan uusia ruokia. Oon kattellu telkusta Gilmoren tyttöjä ja Tanskalaista maajussia. Ja oon suunnitellu jatkavani iltapuvun ompelua. Tällä viikolla oon jo saanu vähän aikaseksi. Kankaat on leikattu ja parit muotolaskokset on ommeltu. Kohta jatkunee.

Huominen sunnuntai on varmasti myös kiva. Syödään vähän mun testing-testing-ruokia ja mennään kattomaan jouluvaellusta Vivamoon. Odotan innolla eläviä lampaita :) Säätiedotuksessa luvattin huomiselle kireitä pakkasia, joten toppahousut tulee käyttöön. Ja toppahousujen kanssa saatetaan syödä hampurilaiset iltapäivällä.