..paitsi että tää idea ei tullu Strömsöstä, vaan ystäväiseltä kesken lounas(shoppailu)reisun. Hyvä idea olikin! Mulla on sellanen joskus muinoin Indiskasta ostettu koruteline, joka tursuaa koruja. Sellanen torso nukke, jonka käsien ja pään tilalla oleviin koukeroisiin lenkkeihin saa ripustaa koruja roikkumaan. Viikonloppuna just kattelin, että se on ihan liian täynnä. Että noin täytenä se ei näytä hyvältä. Joten, kun sain toiselta idean laittaa korvikset kehyksiin, jätettiin kauppakeskus taakse ja suunnattiin Kodin ykköseen tutkailemaan (about aina) tarjouksessa olevia kehyksiä. Sieltä mentiin vielä Eurokankaaseen ostamaan harmaata vuorikangasta ja tylliä, ja sitte kotiin askartelemaan. Välissä tosin ehdittiin mennä ihan vaan kiertelemään Vero modaan (mutta voiko ihmisellä olla muka liikaa perus-t-paitoja??) ja tehdä vartti lumitöitä toisen auton luona korkkareissa ja olkalaukut olalla heilumassa. Onneks ne korkkarit ei näkyny kauheen kauas :)

Itte korutelinetaulut oli melko helppo askarrella. Irrotin kehyksistä lasin ja pingotin taustapahvin päälle ensi vuorikangasta ja sitte rypytettynä tylliä. Niiteillä kiinni, kehykset paikoilleen ja naula seinään. Hianot tuli!

Kuvien perusteella vois kuvitella, että joko mä tykkään pitää tauluja seinällä vinossa tai että mun vaatehuoneessa on kaarevat ovenpielet. Kumpikin väite on kuitenkin valetta. Kamera teki jonkun oman temppunsa, joten mä oon täysin syytön :)