Mä tulin töihin tekemään kaikkia rästejä ennen loman alkua. Huomenna on vielä konfirmaatio ja sitte alkaa loma. Tai pakko tänne on päivällä jäädä jotain vielä tekemään, koska kello on nyt yhtäkkiä niin paljon että hälytykset menee päälle ja mun on pakko poistua rakennuksesta. Höh. Nyt ois ollu askarteluintoa päällä. Ehkä joudun kuskaamaan askartelutarvikkeet kotiin ja värkkäilemään siellä yön pimeinä tunteina :) Mutta sain kyllä tehtyäki. Työpöytä on puolet tyhjempi ku aamulla, konfiksen käsiohjelmat on kopioitu, jatkoriparin ilmottautumislista on kansiossa ja kaikki riparikirjat on palautettu hyllyihin. Hyvä tästä on jatkaa ja tulla elokuun lopulla taas sorvin ääreen!

Mut on tänään tapahtunu muutaki ku töitä. Oon ollu shoppingilla Helsingissä. Löysin valokuva-albumeja ja sisko löys kahdet silmälasit. Ja kaikki sai masun täyteen hyvää italialaista ruokaa. Ja sisko pesi myös mun ikkunat. Ne oliki ehkä jo aika pestä. Oon kuitenki asunu tossa kodissa jo tammikuun lopulta, ja vieläki oli kissojen nenänkuvat klasissa. Mut mä en tykkää ikkunanpesusta. Ja siks oli huippukivaa et sisko teki sen.