Tänään oon ehkä tehny aika vähän töitä, mutta onneks oon ollu koko päivän tavotettavissa (kukaan ei kyllä kaivannu) ja onneks sain eilen hommat aika hyvään vaiheeseen.

Tänään oon matkannu bussilla ja junalla ja bussilla ja bussilla ja junalla ja junalla. Eli kotikaupungin itälaidalle ja takasin. Oon myös askarrellu ystävän ja uuden kaasokaverituttavuuden kanssa hienonhienoja hääkutsuja. Se oli kivaa ja kutsut tuli hyvin valmiiksi, vaikka alussa saatto ehkä olla pientä epäilyksen häivettä.

Aamupäivällä huomasin, että mun vaaleenpunasten lapasten peukalot on hajalla. Ne pitää ehkä parsia tai sitte niistä pitää luopua. Tai sitte ne parsitaan ja ne siirtyy harvemmin käytettävien lapasten joukkoon. Huomasin myös, että nyt jalassa olevissa villasukissa alkaa olla päkiän kohilla harvaa. Lisää  parsittavaa. Kukahan tykkäis siitä hommasta ihan tosi paljon?

Pakkasukolle lähetän terkkuja, että vähän voit hellittää. Pakkanen on kiva, mutta noin kylmässä ei pysty edes odottelemaan junaa, vaan pitää mennä kauppaan ostamaan glögiä.