Nyt Emma on Rovaniemellä. Näin pohjosessa en oo ikinä ennen ollu ystävän luona kylässä. Nyt oon. Tätä pohjosemmassa oon ollu vaan laskettelemassa tai vaeltamassa, lomalla tai töissä. Mutta täällä on kivaa. Lunta ei oo vielä maassa, mutta kelit on kivan kirpakat. Aurinko näyttäyty tänään, ja eilen mä näin sen lentokoneen ikkunasta. Sen lentokoneen, jonka kyydissä mulla ei menny korvat lukkoon. Jihuu! Tänään on shoppailtu urakalla. Ollaan myös käyty syömässä ja kahvilassa ja yrittämässä sisälle kirkkoon ihan sight seeingille. Pikkumies on keränny hymyjä osakseen ja poseerannu kameralle. Ja ollaan kävelty reippaasti. Ens viikolla voin jo hyvillä mielin mennä jumppaamaan, ku tällä viikolla on harrastettu näin runsaasti hyötyliikuntaa :)

Huomenna VR kuskaa mut Kokkolaan. Siellä on toinen ystäväperhe pienoisensa kanssa vastassa. Kivaa! Junamatkaa varten hain tänään kirjakaupasta luettavaa, jos vaikka eka kirja loppuu kesken. Ja niitä hetkiä varten, kun en jaksa lukea, mulla on kolmiohuivi kesken. Alotin sen tänään sen jälkeen kun olin keksiny lankakaupassa mitä haluun tehdä ja sitte vielä ostanu langat ja bambupuikot.

P.S. Kuulostaa jännittävältä, kun toinen soittaa vieressä sähköistä pianoa kuulokkeet päässä. Mun korviin kuuluu vaan pedaalin ja koskettimien liikkeet. Toinen kuulee selvästi myös musiikkia :)