Sain tänään hyllyt seinään! Laitoin alemmalle paperinkeräyspussin (sille pitää ehkä vielä kehitellä joku juttu ympärille, kaupan paperipussit ei oo kauheen nättejä sellasinaan) ja ylemmälle osan keittokirjoista. Loput keittokirjat sai uuden kodin astiakaapin päältä. Ja kirjahyllyssä siinä välissä, jossa ennen oli keittokirjoja, on nyt mun Onnen päiviä, Narnia ja Ikuisia kertomuksia -kirjat. Rivistä puuttuu vaan Ikuisia kertomuksia nro 7. Sitä ei ollu siellä kirpparilla, josta ostin muut yheksän osaa. Eli jos joku tietää, mistä sellasen sais, niin kertoa saa! Kirjakauppa ja uutukainen kirja ei oo välttis ekana vaihtoehtona listalla.

Tänään oon myös innostunu neulomisesta. Taas. Käänsin eilen illalla enkunkielistä ohjetta Googlen kääntäjän ja YouTuben avulla. Miten ihmeessä mä oon oppinu neulomaan ilman YouTubea? Sehän kertoo oikeesti kaikki mahdolliset neulomiskikat ja -tekniikat videon kera!! Eilisen käännöstyön päälle harrastin tänään langanmetsästystä. Ekaks suuntasin Tarjoustaloon postiluukusta tipahtaneen mainoksen perässä (Novita Wool tarjouksessa!), mutta lähilankakauppani on muuttamassa eikä niillä siks ollu oikeen mitään lankoja hyllyssä. Onneks on Anttila. Sieltä löysin (lopulta vielä paremmalla hinnalla) aloe veraa ja jojobaa sisältävää Nallea tumman sammaleen värisenä. Siitä alotin projektin. Sillä projektille on nyt tarvetta. Oon menossa kolmeksi päiväksi kouluttautumaan, eikä nuorisotyönohjaaja voi tunnetusti keskittyä kuuntelemaan luennointia ilman konkreettista tekemistä käsillä.