Tai oikeestaan tänään oli super-kiva päivä. Tässä sen sisältöä:

Aamulla totesin, että kulmakarvojen nyppiminen on tylsää ja lähes toivotonta. Siksipä menin kauppakeskuksen yhteen kampaamoon kysymään, mikäli ne nyppis ja värjäis mun kulmat. Ja niinhän ne teki. Puoli tuntia piti vaan odottaa.

Sen puolen tunnin aikana sovitin kuus eri mekkoa ja ostin niistä yhden. Hienon. Sellasen, josta löysin illalla kotona taskut. Super-hienon. Ja huomenna laitan sen päälle, koska on Wear a dress day - Pukeudu mekkoon -päivä. Hameita ei kuulema lasketa.

Kulmakäsittelyn jälkeen kiertelin kirjakaupoissa. Ostin kaks pokkaria, vaikka meinasin ostaa vaan yhden. Kaks piti ostaa siks, että jokaista ostettua pokkaria kohden sai ostaa leffalipun seittemällä eurolla. Ostin Kohtalonpyörä ja Lapsi muiden joukossa -kirjat. Kohtalonpyörän on kirjottanu se, joka kirjotti myös Keltaisten sitruunoiden ravintolan. Tykkäsin siitä. Ja toinen on Torey Hayden -kirja. Varmasti hyvä.

Kiersin myös toisessa kirjakaupassa ettimässä uutta kirjaa ruokaresepteille. Ekalla kierroksella en sitä löytäny, mutta lounaan jälkeen löysin. Sillon oli paremmin aikaa.

Lounasta söin Tn kanssa Kauppatorilla. En oo ikinä ennen pysähtyny sinne. Oon vaan kävelly läpi ja pelänny lokkeja. Nyt syötiin hyvät lounaat kivassa kahvilassa viltit harteilla. Ja kierrettiin kaikki ihanat kojut hypistelemässä koruja ja koristelautasia (tosi hienoja!). Ja seurattiin silmä kovana ku maikkarin kuvaaja pyöri lokkien seassa.

Parin uuden kirjakauppakierroksen (tää oli niin loistava päivä!) jälkeen kahviteltiin. Ja päätettiin mennä yhessä kattomaan Sinkkikset mun ekan riparin jälkeen. Ja pistettiin Tn valmistujaispäivä mun kalenteriin ja keksittiin siinä hyvä syy mulle vierailla vanhassa opinahjossa.

Sitte pitiki jo lähteä kotiin. Illan oon viettäny kotona. Oon lötköilly uudelleen järkätyssä olohuoneessa ja nauttinu uudesta avaruuden tunteesta. Ja oon sopinu tapaamisen Pohjanmaalle perjantaiksi. Ja oon tehny lohi-perunasalaattia huomiseksi ruuaksi töihin. Ja oon kattonu sen uuden maanantai-illan sarjan ekan jakson. Jäin ehkä koukkuun.

Mulla on ollu viime aikoina lähinnä hyviä ja kivoja päiviä. Tänään oli tosi kiva päivä :)