Vapaapäivät on pop. Erityisesti pitkähkön työputken jälkeen. Tänään meinasin ihan siivota kun oli kerranki aikaa, mutta sitte sainki puhelun ja kutsun toisten uudelle asunnolle Helsinkiin. Olihan sitä sitte mentävä. Katotaan jos siivoisin huomenna.

Toissapäivänä aloin neuloa ittelle tunikaa. Löysin sen täältä ja ihastuin. Koska oon vähän pihi, päätin ostaa langat Novitalta. Se oli myös melko helppo ratkasu, ku Novitalla on se kauppa Kampissa ja mä olin menossa käymään Helsingissä viikonloppuna. Siitä en vaan tykänny, että 7 veljestä ei saa beigen värisenä. Oon tätä ennenki harmitellu. Pitäs varmaan ilmottaa harmista ihan eteenki päin Novitalle asti. Mutta. Siskon vinkkaamana päätin tehdä tunikan luonnonvalkosesta. Kuviot tulee vaaleenpunasella ja ne kohdat, jotka mallissa on valkosia, tulee mulla farkkusinisellä.

Vapaapäivät on pop myös siksi, että nyt on aikaa istua sohvan nurkassa ja neuloa kädet kipeiksi. Kävin tänään kotiin tullessa uudessa Filmtownissa tossa ihan lähellä ja vuokrasin kunnon hömppäleffan siltä varalta että telkkarista ei tuu nii laadukkaita ohjelmia päiväsaikaan :)