.. tuli lunta. Tai tulee edelleen. Oon kaivanu auton esiin jo kahesti. Nyt se saa jäädä rauhassa peittymään lumen alle ku mä lähen leirille.

.. ois pitäny pakata jo aikaa sitte. Mutta täällä mä oon vielä netissä enkä pakkaamassa.

.. kävin tosin just jumppaamassa. Tai pumppaamassa. Oli tehokas ja hyvä pumppi.

.. oon hoitanu miljoona asiaa ja ollu tehokas, mutta töitä oon tehny vähän naftisti. Mut huomenna tosiaan lähetään neljän päivän (tai kolmen vuorokauden) leirille. Ehkä se kompensoi tän päivän lyhyyden.

.. alotin oikeesti kirjaston käyttämisen uudestaan. Ja ohitin kirjakaupan. Helposti. Tosin kävelin sen ohi vasta sitte ku laukussa oli jo kolme listalta poimittua (kirjaston)kirjaa. Lista on siis sellanen, johon laitan kaikki mielenkiintoselta vaikuttavien kirjojen nimet muistiin. Se on kännykässä. Ja sitte on ollu jo pidempään tavotteena mennä sen listan kanssa kirjastoon lainaamaan niitä kirjoja. Ei kirjakauppaan. Mutta tähän asti se on ollu vähän huonoa. Nyt sen tein. Se olkoon mun uuden vuoden lupaukseni (vai uudenvuodenlupaukseni? Onko se yhdyssana?).

.. sorruin syömään Big Mac -aterian. Oli muka niin kamala kiire ja sitte jo niin hirvee nälkä. Onneks kävin pumpissa. Ja onneks leirin ohjelmassa on vähän myös liikuntaa. Niinku pulkkamäkeä tosi pitkässä ja jyrkässä mäessä.

.. pitäisi siis todella pakata leirikamat. Mä vaan unohin ostaa lisää pattereita otsalamppuun. Ja huomenna (vai oliko se ylihuomenna?) pelataan taskulamppupiiloa.

.. on ihan oikee TALVI!! :) Mii laik lumen tuoma valo ja ilo ja pehmeys.